Direct mailing, balení, kompletace, skladování, rozesílání
DIRECT MAILING
Rozesílku v rámci direct mailingu jsme schopni realizovat jako fyzické zásilky nebo elektronicky pomocí aplikace pro e-mailovou rozesílku.
Rozeslat jsme schopni téměř cokoliv. Připravíme nabídku co nejlépe vyhovující Vašim potřebám tak, abychom zvolili co nejefektivnější a nejekonomičtější variantu. S námi můžete zapomenout na ceníkové ceny poštovného, neboť díky vysokému množství podaných zásilek můžeme nabídnout optimalizaci poštovného včetně alternativních doručovatelů. Standardně využíváme pro doručování zásilek služeb České pošty a jako alternativní síť můžeme nabídnou doručování přes MediaPost (jen v lokalitách Praha, Brno a Ostrava) nebo v případě objemnější zásilky libovolnou přepravní službu (PPL, TNT, Toptrans, apod.).
Zásilky je možné balit dle obsahu a objemu do fólie, standardní nebo protinárazové obálky, kartonu, krabice či tubusu.
Díky nám snadno, rychle a efektivně rozešlete letáky, brožury, katalogy, vzorky, dárkové předměty nebo jiné materiály.
Pro realizaci stačí kromě samotných materiálů dodat databázi kompletních poštovních adres v elektronické podobě (excel) nebo v případě elektronického direct mailingu seznam e-mailových adres.
Po dodání materiálů a odsouhlasení provedení zásilky nic nebrání tomu, aby adresát následující den měl svou zásilku.
SKLADOVÁNÍ A SVOZ REMITENDY
V rámci předplatitelského servisu pro vydavatele zajišťujeme také vyzvednutí remitendy a její uskladnění pro další využití. Disponujeme vlastním vozem i skladovacími prostory, kde jsou tituly uskladněny v kvalitních podmínkách, aby nedošlo k jejich znehodnocení.
Předáte nám jen remitendní hlášenku a už se nemusíte o víc starat.
O naskladněném množství remitendy a přebytečných výtiscích z řádné expedice vedeme evidenci a kdykoliv jsme připraveni dle požadavku vydavatele vyskladnit potřebné výtisky.
Pomůžeme Vám s aktivitami spojenými s provozem zásilkového obchodu, nebo jen s logistikou dárků v rámci Vašich soutěží nebo věrnostních programů.
Jsme schopni zajistit vše od evidence objednávek, jejich zpracování do systému, přes následné balení a expedici zboží, inkaso a zúčtování vybraných plateb, až po řešení případných reklamací a podpory obchodu formou zákaznické linky. Na skladování zboží jsme vybaveni vlastními skladovacími prostory. Vše je skladováno na paletách nebo dle potřeby v regálech a o stavu zásob je vedena evidence na základě které probíhá zúčtování skladovného. Obdobně lze využít naší expedice pro logistiku dárků v rámci spotřebitelských soutěží. Můžete si jen zpracovat veškerá data, vybrat výherce, předat nám databázi společně s materiály pro distribuci a zbytek již nechat na nás.
Pro zajištění direct mailingu a dalších našich služeb nás neváhejte kontaktovat:
Jaroslav Schwarz, jednatel Tel.: +420 225 985 224 Fax: +420 225 341 425 GSM: +420 777 728 751 E-mail: jschwarz@send.cz | Petr Belica, account & marketing manager Tel.: +420 225 985 254 Fax: +420 225 341 425 GSM: +420 608 381 378 E-mail: petr@send.cz |