Nejčastější dotazy


Připravili jsme pro Vás několik nejčastějších dotazů a odpovědí na ně, abychom Vám objasnili Vaše případné nejasnosti.

Pokud ani zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat.
Jsme pro Vás k dispozici každý všední den od 8.00 do 18.00 hodin.
Spojit se s námi můžete telefonicky na čísle 225 985 225 nebo e-mailem na send@send.cz

    

Jak lze objednat předplatné?

Předplatné časopisu lze objednat on-line na našem webu, kde si vyberete konkrétní titul a následně přistoupíte k jeho objednání vyplněním formuláře. Pokud chcete mít okamžitou zpětnou vazbu o zpracování objednávky, můžete provést objednávku předplatného telefonicky přes naše call centrum. Dále můžete objednávat pomocí SMS nebo zasláním e-mailové zprávy.

Kdy obdržím první číslo objednaného předplatného?

Na tuto otázku nelze konkrétně odpovědět, neboť všechny tituly nemají stejná pravidla pro zasílání. Ve většině případů však můžete očekávat první nejbližší nové číslo časopisu, které je odesíláno minimálně tři pracovní dny po odeslání objednávky a déle. Záleží také na tom, od kdy jste si objednávku zadali a zda odeslání již prvního čísla není vázáno na úhradu předplatného.

Musím provést platbu složenkou?

Platbu není nutné hradit složenkou, kterou jste obdrželi a lze dle údajů na složence provést platbu bankovním převodem. Důležité je při platbě správně uvést údaje o platbě včetně variabilního symbolu, dle kterého je platba následně zpracována.

Kdy a jak získám podklady k úhradě předplatného?

Při objednávce přes on-line formulář na našem webu obdržíte po zpracování objednávky automatický e-mail s údaji pro provedení platby objednaného předplatného. V ostatních případech obdržíte podklady k úhradě včetně složenky nejpozději s prvním odeslaným výtiskem časopisu. Pokud jste v objednávce uvedli e-mailovou adresu, můžete podklady k úhradě obdržet dříve, než s prvním odeslaným výtiskem.

Mohu předplatné někomu zaplatit jako dárek?

Ano, předplatné je možné objednat i jako dárek. Při objednávce vyberte možnost "darovat předplatné" nebo v běžném formuláři zadejte u položky způsob doručení "Na následující adresu". První adresa je pak Vaše, jakož to plátce, a druhá je pak doručovací, tedy adresa obdarovaného. Zároveň je možné na našich stránkách stáhnout dárkový certifikát, který obdarovanému předáte. Odkaz na dárkový certifikát najdete v detailu konkrétního časopisu.

Obdržím potvrzení o provedené platbě předplatného?

Potvrzení o přijaté platbě nezasíláme. Informace o objednávce jsou po přihlášení k dispozici na našich stránkách www.send.cz.  Po přihlášení se dozvíte stav objednávky, můžete si vytisknout daňový doklad, případně změnit adresu pro doručování časopisu. (více o přihlášení v položce "Jak se přihlásím na stránky SEND pro správu objednávky?")

Je možná platba kartou?

Ano, u některých časopisů je možné provést platbu předplatného kartou při on-line objednávce. Tento typ platby však není dostupný u všech časopisů v naší nabídce.

Jak se přihlásím na stránky SEND pro správu objednávky?

Přihlašovací formulář pro přístup na naše stránky najdete po kliknutí na tlačítko "Přihlásit se" v pravém horním rohu stránek. Pro přihlášení stačí vyplnit přihlašovací údaje. Uživatelské jméno je Vaše příjmení včetně diakritiky, v případě firemních objednávek IČO. Do kolonky heslo zadejte předplatitelské číslo, které najdete na platebním předpisu pro úhradu předplatného - jedná se o specifický symbol. Pokud se Vám přihlášení nepodaří, neváhejte nás kontaktovat.

Jak si zajistím prodloužení předplatného?

Prodloužení předplatného probíhá automaticky. Před koncem předplatného s časopisem obdržíte podklady k úhradě předplatného na další období včetně složenky. Pokud již předplatné dále nechcete, stačí provést ukončení po přihlášení na našich stránkách, zavolat na naše call centrum, případně odeslat e-mail nebo dopis. Někteří vydavatelé však mohou mít podmínky pro ukončení předplatného odlišné. Pokud včas neprovedete platbu předplatného na další období, je distribuce časopisu automaticky ukončena.

Jak mám reklamovat nedoručení předplaceného časopisu?

Pokud časopis neobdržíte do dvou pracovních dnů po termínu odeslání, který najdete v harmonogramu vydávání u konkrétního časopisu na našich stránkách www.send.cz, můžete podat reklamaci. Zadat reklamaci z důvodu nedoručení, poničení nebo nekompletnosti konkrétního čísla lze po přihlášení na našich stránkách, zavoláním na naše call centrum, případně odesláním e-mailu na send@send.cz.

Kdy mám očekávat doručení předplaceného časopisu?

Výtisk konkrétního čísla předplaceného časopisu můžete očekávat do dvou pracovních dnů po termínu odeslání, který najdete v harmonogramu vydávání u konkrétního časopisu na našich stránkách www.send.cz. Termín se může v některých případech měnit z důvodu změny termínu vydání ze strany vydavatele.

Kdy a jak obdržím dárek, který je součástí předplatného?

Dárky jsou zpravidla odesílány samostatně a nezávisle na odeslání časopisu. Rozesílání probíhá až po obdržení úhrady předplatného a to zpravidla do 8 týdnů. Ve většině případů jsou dárky odesílané jako balík do ruky nebo doporučená zásilka přes Českou poštu.

Jakým způsobem probíhá doručování časopisů?

Časopisy jsou baleny do PE fólie a odesílány jako tisková zásilka přes Českou poštu. Každé číslo Vám tedy doručí Váš poštovní doručovatel do poštovní schránky s běžnou poštou. V případě, že by zásilka byla rozměrnější z důvodu přiloženého vzorku nebo jakéhokoliv mimořádného dárku, pak bude zásilka uložena na Vaší místní poště a obdržíte oznámení o uložení zásilky.

 .